Zalew Zemborzycki nocą

Czwartek, 22 maja 2014 · dodano: 22.05.2014 | Komentarze 0

Po wczorajszym kręceniu w pełnym słońcu, powtórka z rozrywki nie za bardzo mi się dzisiaj uśmiechała. Wybrałem się więc na objazd standardowej pętelki dookoła Zalewu nocą. Jazda o tej porze ma swój specyficzny urok i nawet oklepana do bólu trasa wygląda wtedy zupełnie inaczej. Rechot żab, tłumy drobnego robactwa rozbijającego się na gębie jak śrut, chrabąszcze kończące żywot na okularach i kasku - na próżno tego szukać za dnia. Okazuje się, że wielu rowerzystów lubi jazdę o tej porze. Niestety, jest wśród nich sporo cichociemnych. Niektórzy tak się konspirują, że nie mają nawet odblasków przy pedałach. I gdyby nie tacy rowerzyści, jazda nocą byłaby czystą przyjemnością.
Nadal nie jestem w stanie zrzucać śladów na Garmin Connect. Rzekomo wystarczy wyczyścić cookies, żeby wszystko działało, ale w moim przypadku to nic nie daje. Dane podróży, mam nadzieję tymczasowo, spisane jedynie z licznika.
EDIT: GC w końcu działa...