Zalew Zemborzycki i Polanówka

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 12.11.2015 | Komentarze 0

Prawie standardowa pętelka dookoła Zalewu z dodatkową pętelką przez Polanówkę. Szukam trasy, która długością będzie zbliżona do maratonu, ale dodanie małej pętelki czyni ją jednak o kilka kilometrów zbyt długą. Trudno. Przed wyjazdem postanowiłem, że ten przejazd zrobię na styl buddyjski, czyli bez jednego słowa komentarza pod adresem innych rowerzystów. Kadzidełka, medytacje, sushi – te sprawy. Trzeba też trzymać klasę. No i nie dało się! Już na hopce w Prawiednikach musiałem zwrócić uwagę gościowi, który jechał obok innej rowerzystki idealnie środkiem jezdni. Nawet się przez moment zastanawiałem, czy nie wyprzedzić ich przejeżdżając pomiędzy nimi, ale w ostatniej chwili odpuściłem. Potem na zjeździe w Dąbrowie podjeżdżający go z naprzeciwka rowerzysta uparł się, że zdąży wyprzedzić innego rowerzystę unikając jednocześnie czołówki ze mną. Zdążył, ale tylko dlatego, że ostro dałem po hamulcach. Coś niecenzuralnego padło. Buddysta to ma jednak trudne życie.