Sobota, 16 maja 2015 · dodano: 14.01.2016 | Komentarze 0

Standardowa pętelka dookoła Zalewu. Pomimo weekendu trasa wcale niezatłoczona, a to zapewne z powodu wietrznej aury. Na DDR w okolicach zapory na Zalewie kupa policji. Pomyślałem, że pewnie jakaś rowerowa kolizja, no bo jest tam lekki zjazd, na którym można się trochę rozpędzić. Zjazd kończy się dziewiećdziesięciostopniowym zakrętem, który dodatkowo przecina przejście dla pieszych. Po powrocie do domu sprawdziłem lokalne media i okazało się, że rzeczywiście doszło do wypadku z udziałem dwóch rowerzystek. Jadąca z góry ścięła ostry zakręt w lewo i było pozamiatane. Obie rowerzystki wylądowały w szpitalu, w tym jedna z poważnymi urazami głowy. Pewnie kasku na tej głowie nie było.
EDIT 29.6.2016: Dzisiaj w TVP INFO była audycja z Lublina poświęcona bezpieczeństwu rowerzystów. Wynikało z niej, że w kolizji między rowerzystką i 27-letnim rowerzystą „pod koniec maja” ten drugi doznał urazów głowy, które były tak poważne, że chłopak zmarł w szpitalu. Chyba był to wypadek, o którym wspominam w pierwotnym wpisie. Tragedia.