• Temperatura -1.0°C

Poniedziałek, 14 grudnia 2015 · dodano: 15.12.2015 | Komentarze 0

Nocna przejażdżka dookoła Zalewu. Przed wyjazdem z domu wymieniłem baterie w tylnej lampce na bagażniku, które padły mi podczas ostatniego wyjazdu. Celowo jeżdżę teraz z dwoma tylnymi lampkami, aby zminimalizować prawdopodobieństwo całkowitej utraty oświetlenia gdzieś na trasie. Lekki mróz i trochę mokro, więc musiałem uważać na czarny lód. Po wczorajszych wichurach oczekiwałem niezłego bałaganu na DDR w Dąbrowie. I rzeczywiście trasa zaśmiecona gałęziami, ale jakiejś tragedii nie było. W lesie zrobiłem krótką przerwę, bo właśnie gęste chmury odchodziły na północny-wschód odsłaniając pięknie gwieździste niebo. Jadąc wzdłuż lasu dwukrotnie przepłoszyłem jakąś zwierzynę, a na DDR wzdłuż zachodniego brzegu mijałem człapiącego chodnikiem lisa. Nic sobie z mojej obecności nie robił. Kilka tygodni temu też go spotkałem w tych okolicach. Wiem, że to on, bo poznałem go po twarzy. Zjazd do domu najkrótszą drogą, bo bateria w nawigacji ledwo co przędła.