Polanówka

Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 01.03.2016 | Komentarze 0

Piękna pogoda. Niby jedynie 3 stopnie, ale jaskrawe słońce robiło ogromną różnicę. I pewnie dlatego na DDR prowadzącą do Zalewu Zemborzyckiego wyległo wielu rowerzystów. Postanowiłem więc skorzystać z okazji i poćwiczyć na nich panoramowanie. Nie jest to takie proste, jak się wydaje, i większość zrobionych zdjęć nadawała się wyłącznie do śmieci. Na ul. Cienistej pojawiły się już pierwsze nowe latarnie. Tempo prac dobre, więc pewnie na wiosnę będzie tam nocami równie jasno jak na zachodnim brzegu Zalewu. Jadąc przez Dąbrowę wypatrzyłem na skraju lasu drewniany krzyż. Ciekawa sprawa, bo jeździłem tamtędy setki razy i dopiero kilka miesięcy temu zauważyłem ten krzyż po raz pierwszy. Nie wiem, jaka historia jest z nim związana. Do domu wróciłem na styk ze zmrokiem, dzięki czemu obyło się bez wyciągania lampki. Rower domaga się gruntownego mycia, bo nie tylko wygląda żałośnie, ale i napęd od czasu do czasu się buntuje.

Kawka na płocie
Kawka na płocie © chirality

Wanna na kółkach
Wanna na kółkach © chirality

Jesienne pozostałości
Jesienne pozostałości © chirality

Panoramowanie rowerzystów w Lublinie (1/40s)
Panoramowanie rowerzystów w Lublinie (1/40s) © chirality

Panoramowanie rowerzystów w Lublinie (1/30s)
Panoramowanie rowerzystów w Lublinie (1/30s) © chirality

Panoramowanie rowerzystów w Lublinie (1/25s)