Środa, 25 maja 2016 · dodano: 28.05.2016 | Komentarze 0

Przyjemnie ciepło, więc przejechałem się dookoła Zalewu, aby trochę rozruszać mięśnie. W normalnych ubraniach, bez kasku i rękawiczek. Remont DDR się rozkręca. Coraz większe połacie naprawionej kostki, coraz więcej piachu. Ze względu na brak kasku, wschodni brzeg objechałem po wałach i terenowo przez Dąbrowę. W lesie, ku mojemu zaskoczeniu, mokro. Jadąc nad Zalew widziałem na południu małą, ciemną chmurę i to pewnie ona otworzyła się w tamtych rewirach. Dawno nie jechałem po zaporze Zalewu, no i w poprzek asfaltu ustawiono tam kilka metalowych konstrukcji blokujących ruch samochodowy. Przed tą blokadą jest konkretny zjazd i stawiam dolary przeciw orzechom, że rowerzyści będą na te metalowe przeszkody wpadać. Gleba w takim miejscu nie skończy się dobrze. Pod mostem na ul. Krochmalnej nieomal skasowałem rowerzystę, który podczas wyprzedzania poczuł nagłą potrzebę zjechania na lewe pobocze. Żadnego odwracania głowy, nic. Ot, gimbaza z telefonem. W zwolnionym tempie obserwowałem, jak moje tylne koło objeżdża jego przednie o centymetry. Uff!