Piątek, 24 marca 2017 · dodano: 24.03.2017 | Komentarze 0

Trochę cieplej, niż wczoraj i do tego bez opadów. Jednak pomimo tego, że wyjechałem w słońcu, z północy nadciągały zwały chmur, więc ryzyko zmoknięcia istniało. Ostatecznie skończyło się jednak na strachu. Zainspirowany ogromnymi dystansami robionymi przez uczestników The Indian Pacific Wheel Race, postanowiłem dzisiaj zaszaleć i zrobić dwa kółka dookoła Zalewu. Dojazd do zapory i cały zachodni brzeg z północnym wiatrem, więc było przyjemnie. W Dąbrowie siadłem na kole dwóm szosowcom i powiozłem się aż do końca pierwszego kółka. Wcale mi się to jednak nie podobało, bo zbyt dużo było w tym szarpania. Drugie kółko już samodzielnie, więc chyba dlatego na powrocie do domu czułem się lekko ujechany.
W siódmym dniu The Indian Pacific Wheel Race nadal prowadzi Kristof Allegaert, za którym podąża Mike Hall mający ~100 km straty. Gdyby ten pierwszy tyle teraz nie odpoczywał, to mógłby wykręcić do końca dnia dystans równoważny MRDP. A tak zapewne pokona go na początku ósmej doby. Wg relacji na YouTube, Kristof Allegaert przejeżdżając przez Adelajdę wyglądał znacznie lepiej, niż Mike Hall. Do tego ten drugi ma problemy z elektronicznymi przerzutkami (a Shimano Tourney mnie nigdy nie zawiodło...). Jest więc możliwe, że Australijka Sarah Hammond niedługo wyprzedzi Mike'a Hall'a. 18-letni Lochie Kavanagh przejechał już ponad 1400 km i wyprzedził kolejnych zawodników. A 74-letni Paul Ardill jedzie swoje, ale i tak doszedł australijską sakwiarkę Christie Hamilton.