Czwartek, 17 sierpnia 2017 · dodano: 18.08.2017 | Komentarze 0

Pod wieczór pojechałem nad Zalew przekręcić trzy pętelki. Bardzo ciepło i lekki wiatr, który na otwartym zachodnim brzegu brałem mężnie na twarz. Pomimo sporych tłumów przejazd w miarę spokojny, bo tylko jeden delikwent wyskoczył mi na czołówkę. Do tego wtargnął mi pod koła kot, którego jednak udało mi się objechać. Na drugim kółku mogłem cieszyć oko pocztówkowym zachodem słońca – czarne sylwetki domów i drzew na tle nieskazitelnie pomarańczowego nieba i turlającej się w dół żółtej kuli. A na trzecim kółku byłem już zmuszony zdjąć ciemne okulary, bo widoczność robiła się coraz gorsza. Jednak do domu udało mi się dobić jeszcze za jasności.
Poniżej pełnometrażowy film o The Indian Pacific Wheel Race. Długi, ale zdecydowanie warto poświęcić trochę czasu na jego obejrzenie. Szczególnie uczestnicy nadchodzącego MRDP (szerokości dla wszystkich!) powinni znaleźć w nim nieco inspiracji. Mnie najbardziej uderzyło to z jakim namaszczeniem Mike Hall celebrował przerwy na posiłek, delektując się niespiesznie każdą ich chwilą.