Wtorek, 24 kwietnia 2018 · dodano: 27.04.2018 | Komentarze 0

Miało być apokaliptyczne załamanie pogody, a skończyło się na lekkim deszczu nocą. Dzisiaj kolejny piękny dzień, więc pojechałem nad Zalew przekręcić dwie pętelki. Gdy dotarłem do zapory, rozsypał się dzwonek. Tragedia. Złoty dziewięćdziesiąt dziewięć w błoto. Mniej więcej przez połowę trasy powiozłem się na kole różnym ludziom, więc chcąc nie chcąc momentami byłem zmuszony mocniej wdepnąć w pedały. Na drugim kółku od ul. Cienistej, wzdłuż zachodniego brzegu i na DDR prowadzącej od zapory siedziałem na kole wydziaranemu jegomościowi, który ładnie cisnął, chociaż tempo było dosyć szarpane. Tę zabawę odpuściłem jednak po ok. 10 km, gdy jakiś szosowiec postanowił nie dać się mu wyprzedzić i przyspieszył, gdy wytatuowany się z nim zrównał. Lekko poronione. Zaczęła się ostra jazda całą szerokością DDR przy intensywnym ruchu z naprzeciwka. Zbędne ryzyko, szczególnie że jechałem bez kasku. Tak czy owak, przejażdżka udana, bo po powrocie do domu zdecydowanie czułem ją w nogach.
Niejaki Sean Conway próbuje właśnie pobić rekord szybkości przejazdu przez Europę z zachodu na wschód. Ciekawe, czy będzie jechał przez Polskę, a jeżeli tak, to jaką trasą.