• Temperatura -1.0°C

Piątek, 28 listopada 2014 · dodano: 28.11.2014 | Komentarze 0

Przejazd standardowej pętelki dookoła Zalewu z kamerą. Temperatura spadła poniżej zera, ale jechało się całkiem komfortowo. Jedynie tête-à-tête ze wschodnim wiatrem trochę wyziębiało. Pomimo tego, że było generalnie sucho, to najbardziej obawiałem się zlodowaciałych plam, bo podejrzewam, że szosówką epicko się na nich wykłada. No i było tego trochę w nierównościach asfaltu, jak i pod mostami, z których na DDR kapie woda. Na trasie spotkałem nawet kilku rowerzystów i biegaczy, ale ogólnie było raczej pusto. Do domu zawinąłem na zakładkę z nocą.

Walka o byt na ul. Nadbystrzyckiej w Lublinie
Walka o byt na ul. Nadbystrzyckiej w Lublinie © chirality

Rowerzyści na DDR wzdłuż Bystrzycy w Lublinie
Rowerzyści (!!!) na DDR wzdłuż Bystrzycy w Lublinie © chirality

♫♪Bo ja jestem, proszę Pana, na zakręcie♫♪ - DDR przy Zalewie Zemborzyckim
♫♪Bo ja jestem, proszę Pana, na zakręcie♫♪ - DDR wzdłuż Zalewu Zemborzyckiego © chirality