Wtorek, 9 lutego 2016 · dodano: 11.02.2016 | Komentarze 0

Jeszcze przed zachodem słońca wybrałem się nad Zalew, aby przetestować filtr ND10 w aparacie. Niewiarygodnie ciepło jak na luty, ale mocny południowy wiatr konsekwentnie dął. Na trasie sporo truchtających biegaczy i niewielu rowerzystów. Gdy na mostku dla morsów przy zaporze ustawiłem się do robienia zdjęć, jakiś chłopak postanowił zażyć kąpieli. Niby technicznie zima, ale 10 stopni powyżej zera, więc nie wiem, czy można ten występek uznać za morsowanie. Wschodni brzeg przejechałem blisko wody (dawno tego nie robiłem), by później wbić się w las. Miejscami trochę mokro, ale tragedii nie było. Przepłoszyłem stado saren, ale zanim udało mi się wyciągnąć aparat pozostało po nich wspomnienie. Na zachodnim brzegu już z wiatrem, a do tego ostatnie kilka kilometrów udało mi się powieźć na kole jakiegoś górala. Do bazy zawinąłem już po zmroku.

Zapora na Zalewie Zemborzyckim widziana z podestu dla morsów
Zapora na Zalewie Zemborzyckim widziana z podestu dla morsów © chirality

Zapora na Zalewie Zemborzyckim widziana z podestu dla morsów (filtr 10ND)
Zapora na Zalewie Zemborzyckim widziana z podestu dla morsów (filtr ND10) © chirality

Zachód słońca nad Zalewem Zemborzyckim
Zachód słońca nad Zalewem Zemborzyckim © chirality

Zalew Zemborzycki (filtr ND10)