Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 0

Na standardową pętelkę dookoła Zalewu wyjechałem o zwykłej porze, czyli godzinę później, niż zwykle. Pomimo ostrego zachodzącego słońca było przejmująco zimno i aż do końca jazdy nie udało mi się w pełni rozgrzać. Wiatry północne, więc pierwsza połowa trasy ze wspomaganiem, ale później już wręcz przeciwnie. Na DDR pod mostem na ul. Żeglarskiej nieźle wybuliło po zimie kostkę brukową. Miejsce zacienione i na zakręcie, więc gdy sezon ruszy pełną gębą, ludzie będą się tam rozbijać.
Dziewiąty dzień The Indian Pacific Wheel Race nie przyniósł zmian w czołówce. Kristof Allegaert nadal jest na czele, a za nim podążają Mike Hall i Sarah Hammond. Mike ma ~100 km straty do Kristofa, a Sarah ~100 km straty do Mike'a. Kristof powinien na początku kolejnego dnia dotrzeć do Melbourne. Do tej pory 10 zawodników przekroczyło dystans odpowiadający, mniej więcej, MRDP. Ciekawe, ilu będzie tych zawodników pod koniec 10 doby, bo taki limit obowiązuje w MRDP. 74-letni Paul Ardill trochę odstaje od średniej 150 km/dzień, a 18-letni Lochie Kavanagh nadal zmaga się z piekłem Nullarbor. Włoska zawodniczka o pseudonimie Juju, która kilka dni temu wycofała się z wyścigu po poważnych problemach zdrowotnych, wróciła na linię startu i zaczęła zabawę od początku. Ma już w nogach ~400 km, więc podejrzewam, że Paula Ardill'a wyprzedzi za kilka dni. W poniższym klipie, James Raison, którego po przejechaniu 1700 km pokonał Nullarbor, opowiada o swoich wrażeniach z wyścigu.