Po Lublinie i Zalew Zemborzycki

Czwartek, 20 kwietnia 2017 · dodano: 20.04.2017 | Komentarze 0

Na początku transportowo po mieście, a później standardowa pętelka dookoła Zalewu. Podobnie jak wczoraj, dzisiaj mocny wiatr z północnego-zachodu, który do południowego krańca Zalewu pomagał, ale później trzeba było z nim walczyć. Już najwyższy czas, abym przestał jeździć na zarżniętym napędzie. W miarę rozsądnie chodzące przełożenia przetrwały w dobrym stanie dzięki selekcji negatywnej. Po prostu bardzo rzadko z nich korzystałem, gdyż z jakiegoś powodu mi nie odpowiadały. Teraz jestem jednak zmuszony ich używać. W konsekwencji kadencja jest albo zdecydowanie zbyt niska, albo zdecydowanie zbyt wysoka, co nie wychodzi nogom na dobre.
W trzydziestym czwartym dniu The Indian Pacific Wheel Ride do mety dotarli Amerykanin Anders Peterson i Nowozelandczyk Chris Barker vel Caveman Chris, więc teraz na trasie nie ma nikogo. Na ale Christie Hamilton planuje lada chwila wrócić na rower już nie jako sakwiarka, lecz na lekko, więc zabawa będzie trwała dalej. W poniższym klipie najmłodszy uczestnik IPWR Lochie Kavanagh tuż po dotarciu do mety.