Środa, 19 kwietnia 2017 · dodano: 19.04.2017 | Komentarze 0

Śniegi stopniały, więc mogłem przejechać się dookoła Zalewu. Wiatr nadal bardzo mocny, ale starałem się wykorzystywać go na maksa. Na zachodnim brzegu przyjemnie się z nim pobujałem, jednak powrót znad zapory to już walka z żywiołem. Na trasie sporo drzewnego śmiecia naniesionego przez wichury, ale w tamtym roku bywało z tym czasami znacznie gorzej.
W trzydziestym trzecim dniu The Indian Pacific Wheel Ride do mety dotarł najmłodszy w stawce Australijczyk Lochie Kavanagh. Jego współtowarzysze (Amerykanin Anders Peterson i Nowozelandczyk Chris Barker vel Caveman Chris) są niecałe 200 km od Sydney, więc jutro powinni się tam zameldować. Christie Hamilton pokonała wielką górę i dotarła w rodzinne strony. Lepiej żeby się tam nie zasiedziała, bo brakujące tysiąc kilometrów samo się nie przejedzie. W tamtejszych Alpach, w okolicach 1700-metrowej górki, ożył nadajnik Australijczyka o pseudonimie TrackingJack. Nie wiem, co o tym myśleć, bo np. wczoraj włączył się też nadajnik Kristofa Allegaerta. W Izraelu. Shalom!