Wtorek, 18 kwietnia 2017 · dodano: 18.04.2017 | Komentarze 0

Pogoda pod psem, ale i tak późnym popołudniem pojechałem nad Zalew przekręcić pętelkę. Tuż po wyjeździe z domu złapał mnie deszcz. Myślałem, że dalej będzie z tym tylko gorzej, ale nim dojechałem do zapory, przestało kropić. Zalew bardzo wzburzony, bo wschodni wiatr dął na potęgę. Na zachodnim brzegu generalnie mi pomagał, ale i tak momenty, w których przeszkadzał bardziej zapadły mi w pamięci. Na południowym brzegu powiozłem się na kole jakiemuś góralowi, ale nie było mowy, abym mógł je na dłuższą metę utrzymać.
W pierwszym dniu drugiego miesiąca The Indian Pacific Wheel Ride na trasie trochę się działo. Anglosaska trójca (Amerykanin Anders Peterson, Australijczyk Lochie Kavanagh i Nowozelandczyk Chris Barker vel Caveman Chris), która przez wiele dni trzymała się razem, uległa rozpadowi. Lochie przeciągnął dzisiejszą jazdę prawie do północy i odjechał swoim kompanom na 100 km. Myślę jednak, że jutro cała trójka zamelduje się w Sydney. Christie Hamilton wjechała w cień 1700-metrowej góry. Pewnie jutro ją pokona i zawita do domu. Ciekawe, czy znajdzie motywację, by jechać dalej.