Wtorek, 26 maja 2015 · dodano: 14.01.2016 | Komentarze 0

Standardowa pętelka dookoła Zalewu. Wybierałem się na rower dwa razy. Za pierwszym razem zaczęło padać, gdy tylko wyszedłem z domu. Odczekałem zatem z pół godziny, aż deszcz ustał. Nawet nie czekałem, aż trochę przeschnie i dobrze, bo wróciłem z przejażdżki tuż przed mega burzą. Pomimo tego rower i tak do mycia. Jechało się nawet przyjemnie, bo i ciepło i rowerzystów niewielu, ale te deszcze niespokojne targające sad zaczynają mnie powoli irytować.

Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 15: kwiat wiciokrzewu
Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 11: kwiat wiciokrzewu © chirality

Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 12: kwitnący rododendron
Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 12: kwitnący fioletowy rododendron © chirality

Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 13: rododendron w rozkwicie
Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 13: fioletowy rododendron w rozkwicie © chirality

Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 14: rododendron w rozkwicie
Siedemnaście mgnień wiosny, mgnienie nr 14: biały rododendron w rozkwicie © chirality