Zalew Zemborzycki × 7

Piątek, 29 maja 2015 · dodano: 14.01.2016 | Komentarze 0

Tradycyjna już stukilometrówka składająca się z siedmiokrotnego oplotu Zalewu Zemborzyckiego. Pogodowo dosyć przyjemnie, bo i ciepło i sucho. Na trasie trochę powtarzalnych przeszkód – a to koparka ryjąca jezdnię na ul. Żeglarskiej, a to dosyć liczna ekipa układająca światłowody w rowach wzdłuż DDR w Dąbrowie (pewnie szerokopasmowe Internety), a to rolkarka ucząca się przez kilka godzin jeździć w tym samym miejscu. Po kilku kółkach twarze tych wszystkich ludzi znałem na pamięć, łącznie z twarzą koparki. Oczywiście nie obyło się bez standardowej porcji wybryków ze strony innych użytkowników DDR, ale ogólnie było dosyć pustawo, więc jakoś w miarę płynnie dało się jechać. Kręcenie się w kółko jest dobrym testem na psychikę, bo po kilku powtórzeniach pojawia się znużenie. Dlatego aby jakoś to wytrwać, ustaliłem sobie miejsca posiłku i pojenia na przeciwnych końcach Zalewu i one były moim celem na każdym kółku.