Zalew Zemborzycki i Polanówka

Piątek, 16 października 2015 · dodano: 08.01.2016 | Komentarze 0

Prawie standardowa pętla dookoła Zalewu z dodatkową pętelką przez Polanówkę. Pierwsza jazda po dziesięciodniowej przerwie spowodowanej jakąś infekcją. Taka pora roku, a i pewnie jazda w negliżu, gdy temperatura poleciała na pysk też nie pomogła. Po kilku dniach jednocyfrowych temperatur, 13 stopni wydaje się być komfortowe. Na trasie bardzo niewielu rowerzystów – głównie tych, którzy jeżdżą transportowo i szosowców. Zalew pomarszczony solidnymi falami za sprawą wschodniego wiatru. Gdzieś w połowie trasy wyszło słońce i od razu radość z jazdy znacznie wzrosła. Przejazd praktycznie bez historii i jedynie na ul. Osmolickiej jakaś ciężarówka wyprzedziła mnie stanowczo zbyt blisko. Zrujnowany zjazd/podjazd na początku/końcu mojej pętli dzisiaj przeryły jakieś maszyny. Moje przeczucia się zapewne sprawdzą i włodarze miasta położą nań nowy asfalt tuż przed wyborami, aby gawiedź pamiętała, komu zawdzięcza tak wiele.