Zalew Zemborzycki i Polanówka

Piątek, 18 września 2015 · dodano: 11.01.2016 | Komentarze 0

Prawie standardowa pętla dookoła Zalewu z dodatkową pętelką przez Polanówkę. Nadal piękna pogoda - ciepło, słonecznie, słaby wiatr. Wszechmogącemu mógłby się komputer na takiej aurze zawiesić. Wiele osób zauważyło, że jest pięknie, więc na trasie tłumy rowerzystów. I nie tak zdyscyplinowanych, jak wczoraj. Kilku delikwentów wyskakiwało na czołówkę (w tym rolkarz), jakaś parka zjechała mi na lewo podczas wyprzedzania, goście na tandemie przecięli DDR tuż przed moim nosem, facet podjeżdżał łagodną hopkę wężykiem (myślałem, że podpity, ale nie, robił to na trzeźwo), jakieś dzieci wjeżdżały swoimi małymi rowerami pod moje koła – wszystkie te sytuacje jednak anytcypowałem zgodnie z zasadą zerowego zaufania, więc obyło się bez ofiar. Pod zaporą na Zalewie jakieś dziewczęta w krzakach, które zazwyczaj liczą przejeżdżające rowery, zaczęły celować w mój suszarka (wtf?). Na podjeździe w Prawiednikach ktoś gubił kanie, więc to znak, że muszę sobie zrobić wyjazd gdzieś do lasu. Na nawrocie od Zalewu jakiś rowerzysta siedział mi przez dobre kilka kilometrów na kole, ale nie chciało mi się odwracać, żeby sprawdzić, kto. Góral, bo to było słychać. Na Arenie Lublin, w pobliżu której przejeżdżałem, trwało właśnie derby Lublina pomiędzy Motorem i Lublinianką. Pasjonujące. Zawinąłem do bazy jeszcze w komfortowych warunkach świetlnych.